Dr. Buzder Tímea embriológus blogja

Embrioblog

Embrioblog

#embriológusvagyok

2019. január 04. - Embrioblog

Hogy valakiből hogy lesz embriológus, nem tudom. Én csak a saját történetemet mesélhetem el. Édesanyám egészségügyi alkalmazott, lehet, hogy emiatt szerettem meg a biológát. Felvettek a békéscsabai Rózsa Ferenc Gimnázium biológia szakára, ahol a híres/hírhedt Zsilinszky Tibor tanár úrnak köszönhetem életem meghatározó élményét, amikor az egyik óráján egy régi tanítványa beszélt az embriológiáról és a lombik babákról. A hallottak elvarázsoltak. 16 éves lehettem akkoriban. Habár nem tudatosan, de onnantól mindig is erre a pályára készültem és amikor a sors úgy hozta rákerültem az utamra, ami meg volt határozva számomra.
Nekem ez a hivatásom, ez ad örömet, ettől vagyok boldog.

Buzder Tímea embriológus vagyok. Miben segíthetek?

Néhány hete elindítottam egy facebook oldalt, amit most egy tényleges blog is követ, mert az újévi posztomban ígértek szerint sorba vesszük a kérdéseket.

Olvassátok szeretettel az Embrioblogot!

logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://embrio.blog.hu/api/trackback/id/tr9214536426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása